Antal spelare: 1-4, Speltid: 120-240 min, Ålder: 14+
Red Dust Rebellion berättar historien om revolterna på Mars på 2250-talet och den marsianska nationalismens framväxt.
Antal spelare: 3-5, Speltid: 120 min, Ålder: 13+
Rising Sun is a board game for 3 to 5 players set in legendary feudal Japan.
Antal spelare: 3-6, Speltid: 120-0 min, Ålder: 14+
Två nya klaner har gett sig in i kriget om Japans öde.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 60-120 min, Ålder: 10+
Det klassiska spelet om världsherravälde har varit det ledande militärstrategispelet sedan 1959! För att dominera världen ska du erövra samtliga 42 territorier. Med nya Risk får du tre versioner av spelet i samma förpackning. En för nya spelare, en för riskveteraner och en för 2 spelare.
Antal spelare: 2-5, Speltid: ?, Ålder: 10+
Gillar du att spela risk? Då kommer du verkligen att gilla Risk 2210. Risk 2210 har allt som risk har men en massa extra som ger fler startegiska möjligheter.
Antal spelare: 2-5, Speltid: ?, Ålder: 10+
Vem kommer att styra den forntida jorden - och bortom den?
Antal spelare: 2-4, Speltid: ?, Ålder: 10+
Risk: Sagan om Ringen – De två tornen Edition – Klassisk strategi i Midgårds skuggor
Den klassiska Risk-upplevelsen med mörkare ton och nya strategiska inslag. Här kämpar du för ljusets eller mörkrets krafter – mitt i en värld fylld av krig, hjältemod och svek.
Kända regler i episk förklädnad
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Det är 1920-talet, och din karriär som huvudentreprenör kommer snart ta fart på riktigt.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 60-90 min, Ålder: 10+
Kattfolket försöker göra en industri av skogen, fågelfolket vill ta tillbaka sin plats som skogens härskare, smådjuren har fått nog av hur katterna och hökarna beter sig, och mitt bland allt detta stryker en ensam vagabond omkring och äventyrar samt lägger näsan i blöt mellan de övriga djurraserna. Vilken roll tänker DU spela och hur ska du göra för att bli först med att uppnå 30 segerpoäng och därmed ta hem en seger?
Antal spelare: 2-4, Speltid: 90-0 min, Ålder: 10+
Bring the Woodland to life with landmarks! Each landmark offers players new strategic challenges and tactical possibilities. Best of all, they work with each of Root's four maps!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 90-0 min, Ålder: 10+
Need allies? Here they are, fiery and fierce. Discover unique strategies and make the Woodland wilder by adding hirelings. Best with fewer players, great with more!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 90 min, Ålder: 10+
Hirelings can be added to games at any player count. With fewer players, the hirelings add new pieces to the map, ramping up the tension and giving you more tactical options. With more players, some hireling cards will flip over to reveal new special abilities to gain, letting you explore unique and powerful strategies.
The Clockwork Expansion allows players to square off against four fiendishly automated factions that can be used in solo, competitive or co-operative games.
Base game of Root required.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60-90 min, Ålder: 10+
The Clockwork Expansion 2 is an expansion that lets you square off against four automated factions. Add one to round out a game with few players, or team up in cooperative play!
Antal spelare: 1-6, Speltid: 90-0 min, Ålder: 10+
The Riverfolk Expansion adds two new factions (The Riverfolk and The Lizard Cultists), new vagabonds, and exciting new game modes.
Delve deeper into the world of root with the Underworld Expansion, which adds two new factions and a new board.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 90 min, Ålder: 10+
Hirelings can be added to games at any player count. With fewer players, the hirelings add new pieces to the map, ramping up the tension and giving you more tactical options. With more players, some hireling cards will flip over to reveal new special abilities to gain, letting you explore unique and powerful strategies.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 60 min, Ålder: 10+
You are a member of a noble family vying for supremacy of Europe. Place those who are most trusted to you into positions of influence while eliminating your opponents. It is time to show your power, after all, you and your family are Royals!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 150-180 min, Ålder: 14+
Kan du navigera i den akademiska tävlingens korridorer och ge ryktbarhet åt Mansa Musas värdefulla universitet?
Antal spelare: 2, Speltid: 40-0 min, Ålder: 14+
Collect powerful magical items and build friendships to build your reputation at the School of Sorcery. School of Sorcery is a two-player dice and area control game in which players use dice rolls to place crystals" onto different cards in an attempt to win those cards. Once won, cards offer either special powers or victory points or both.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 90-115 min, Ålder: 14+
I en alternativ verklighet där det första världskriget nyligen kom till ända, har den stadsstat vars fabriker försåg de krigande parterna med jättelika mekaniska stridsvagnar, nu slagit igen sina portar och tystnat. Detta får många av de närliggande stormakterna att rikta sin uppmärksamhet mot staden samtidigt som de även söker ny mark att exploatera och bebygga. Vem av er kan samla ihop mest pengar på att kontrollera områden, uppnå bedrifter och utvinna resurser innan en av er har lyckats uppnå 6 bedrifter och därmed triggat spelets avslut?
Antal spelare: 1-7, Speltid: 90-115 min, Ålder: 14+
a boxed set of 32 new promo encounter cards (43-74)
Antal spelare: 1-7, Speltid: 140 min, Ålder: 14+
While empires rise and fall in Eastern Europa, the rest of the world takes notice. Two distant factions, Albion and Togawa, send emissaries to scout the land and employ their own distinct styles of conquering.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 115-0 min, Ålder: 14+
The Scythe modular board adds a new level of variability to Scythe, with the map (double-sided board and 4 big double-sided tiles) and the faction locations (home base tiles) changing every time you play. The modular board adds a drafting element to setup, along with a variant for a tighter map at low player counts.
Antal spelare: 1-7, Speltid: 150-0 min, Ålder: 12+
Empires have risen and fallen in the aftermath of the Great War, and Europa stands on the precipice of a new era. The economy is robust, morale is high, and defenses are strong. There are reports from the countryside of strange soldiers with glowing eyes, but they seem distant and harmless.
Antal spelare: 1-7, Speltid: 140 min, Ålder: 14+
Scythe: The Wind Gambit contains two modular expansions: airships and resolutions. The airship module was originally created and shared in the Scythe Facebook group by Kai Starck.
In Sentient, players are tasked with choosing from available robots to program in their factory. Each robot that is added modifies your board and attracts the interest of investors for your company. Program your bots efficiently and collect the support of your patrons to build the most formidable operation.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 90-120 min, Ålder: 12+
In Shadows over the Empire players take the role of leaders of four factions in a struggle for control of Cardis. They must influence various personalities and have them do their bidding. Loyalties are constantly changing and great allies become mortal enemies in a city filled with desire for dominion.
Who will prevail?
Antal spelare: 3-5, Speltid: 90-120 min, Ålder: 12+
Shogun Big Box includes the base game of Shogun, Tenno's Court Expansion 1, Samurai Expansion Module 2, Military Leaders Expansion Module 3 and Chambers Expansion Module 4, with the latter three items being unique to this release.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 120 min, Ålder: 0+
Rule the world and build an empire to withstand the test of time in Sid Meier’s Civilization: A New Dawn! This new tabletop game based on the groundbreaking video game series lets players become some of history’s greatest leaders as they try to advance their people through the ages, from ancient history to the modern era. Trade, battle, build, and pursue your agendas to become the premier world power!