Sällskapsspel / Kortspel / Kärnan

Sortera på (Populära)
Kategori
Alla 2-spelare Abstrakt strategi Action points Aktier Amerikanska Inbördeskriget (1861 - 1865) Amerikanska Revolutionskriget (1775 - 1783) Andra världskriget (1939-1945) Anime / Manga Antiken Asiatiskt tema Auktion / Bud Betting Bluff Bygga städer Byteshandel Charader Chit-Pull System Civilisation Comics Datorspel / TV-spel Djur Ekonomi Fantasy Fighting Figurer Film / TV / Radio Fingerfärdighet Fog of war Frågor Förhandling Förhistorisk tid Första Världskriget Hand management Hexrutor Humor Inbördeskrig Industri / Tillverkning Jordbruk Kortdragande Kortdrivet Krig Krig i nutid Lagspel Lekbyggande Luftfart Maffia Matematik Medeltiden Memory / Minne Miljö Miniatyrer Modulär spelplan Musik / Sång Mysterier Mytologi Mönster (Se / Göra) Nätverk / Vägbyggande Områdesförflyttning Områdeskontroll Ord Pirater Placera arbetare Placera brickor Planering i förväg Plocka upp och lämna Politik Punkt till punkt förflyttning Pussel Racing Reaktionsförmåga Realtid Renässansen (1300 - 1500) Resor Risktagande Rollspel / Berättande Rutsystem Rymden Röstning Samarbete Samla serier Samtidigt spelande Science Fiction Siffror Simulering Sjukvård Sjöfart Skräck Slutledningsförmåga Spel för 1 spelare Spioner Sport Stadbyggande Sten-sax-påse Ta stick Territorium byggande Tidsaxel Transport Tåg / Järnväg Tärning Tärningsförflyttande Upptäckande Utbildning / Lärande Variabel turordning Variabla spelare Varuspekulation Vietnamkriget (1965 - 1975) Vilda Västern Zombies Äventyr Övrigt
Regler

Expansioner
I lager
Visa produkterna i en lista Visa produkterna i ett rutmönster Visa produkterna i en kompakt lista

Antal spelare: 2-4, Speltid: ?, Ålder: 8+

Ett kul kortspel där du ska lösa brott tillsammans med Lasse-Majas Detektivbyrå.

85 kr

Antal spelare: 2-4, Speltid: ?, Ålder: 5+

Prussiluskan: Här gäller det att hitta par genom att dra kort från varandras hand. Målet är att bli av med alla kort. Den som sitter kvar med Prussiluskan har förlorat.

Kolla kappsäcken: Spelarna ska samla fyrtal genom att fråga motspelarna efter en viss valör. Har spelaren det, lämnar den det annars säger denne ”Kolla i kappsäcken”, och då dras ett kort från högen utspridd på ”spelplanen”. Den som har flest fyrtal när alla kort är dragna har vunnit spelet.

85 kr