Antal spelare: 2-6, Speltid: 15 min, Ålder: 14+
Kliv in i den kusliga staden Arkham, i en skrämmande twist på det klassiska kortspelet.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 30-45 min, Ålder: 7+
Bli först med att bli av med alla dina kort, i DOS!
Antal spelare: 2, Speltid: 20 min, Ålder: 7+
Det populära kortspelet, nu i kompakt 2-spelarformat!
Antal spelare: 3-6, Speltid: 120-0 min, Ålder: 18+
Not Enough Mana is a "potion" drinking card game for 3-6 fearless wizards (legal potion drinking age may vary depending on your kingdom’s laws). You’ll be destroying each other using epic spells, curses and artifacts while replenishing your mana by drinking magical potions*.
Antal spelare: 2-8, Speltid: 30-60 min, Ålder: 8+
Bygg en enhörningsarmé, förråd dina vänner... Enhörningarna är dina vänner nu.
Antal spelare: 3-20, Speltid: 90-0 min, Ålder: 8+
Familjevarianten av det populära partyspelet "What do you Meme?"
Antal spelare: 1-4, Speltid: 40-80 min, Ålder: 13+
The Collector's Edition of Everdell includes everything in the standard edition, plus the 10 card Legends expansion, 15 Extra! Extra! cards, 30 metal tokens, and an upgraded 8-sided die. This is all contained in a UV spot-coated box and a Gallery slipcase.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 15 min, Ålder: 7+
Meet the card that changes everything.
Antal spelare: 1, Speltid: 20-60 min, Ålder: 14+
Olika universum, osannolika hjältinnor, men premissen är densamma: du är den sista kvar och det är dags att gå på offensiven...
Antal spelare: 3-6, Speltid: 30 min, Ålder: 10+
Spelet spelas i två faser: Köpfasen och Säljfasen, där varje fas pågår under flera rundor.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 60 min, Ålder: 10+
Nya kort blandas in i grundspelet för ännu mer mångfald i Forest Shuffle och ger ännu mer variation till ditt spelbord: Forest Shuffle Alpine!
Antal spelare: 3-7, Speltid: 30-0 min, Ålder: 10+
Make the right decisions to lead your civilization to prosperity!
Antal spelare: 2-5, Speltid: 15 min, Ålder: 7+
Gud och djävulen har förvandlats till katter och de tar med sig sin eviga konflikt till ditt vardagsrum!
Imploding Kittens is the first Expansion of Exploding Kittens, the award-winning card game that made Kickstarter history as the most-backed project, ever. This Expansion deck includes 20 new cards featuring 6 new types of actions and an "Imploding Kitten" which increases the game from 5 to 6 players. This is not a standalone game - it requires a copy of Exploding Kittens (any version) to play.
Antal spelare: 3-10, Speltid: 90-0 min, Ålder: 18+
From the creators of Cyanide & Happiness comes a card game where players compete to finish an awful comic strip. Draw 7 cards. The deck plays the first card, select a Judge to play the second, then everyone selects a third card to create a three panel comic strip. The Judge picks a winner.
Antal spelare: 2-6, Speltid: 20 min, Ålder: 10+
Love Letter är ett enkelt kortbaserat spel om kärleksintriger där varje spelare skall försöka leverera ett kärleksbrev till en prinsessa. Detta görs genom att utnyttja de många olika personer som rör sig inom hovet i hopp om att vinna prinsessans hjärta.
Antal spelare: 1-6, Speltid: 45-60 min, Ålder: 14+
Red Rising is a hand-management, combo-building game for 1-6 players (45-60 minute playing time). You start with a hand of 5 cards, and on your turn you will deploy 1 of those cards to a location on the board, activating that card’s deploy benefit. You will then gain the top card from another location (face up) or the deck (face down), gaining that locations benefit and adding the card to your hand as you enhance your end-game point total.
Antal spelare: 2-8, Speltid: 45-0 min, Ålder: 14+
Unstable Unicorns is a strategic card game about everyone’s two favorite things: Destruction and Unicorns. Designed by the creator of TeeTurtle, Unstable Unicorns features a combination of stellar artwork and carefully calibrated gameplay for an infuriatingly magical experience.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 70-0 min, Ålder: 10+
I den andra expansion till Wingspan får vi Oceaniens färgglada och imponerande fåglar.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 45 min, Ålder: 14+
With a revamped system of organization and a number of quality-of-life improvements, this new version of the beloved LCG’s core set is the perfect way for someone to dive into the game.
Antal spelare: 4-30, Speltid: 30 min, Ålder: 8+
Ni vet, Cards Against Humanity. Fast nu mindre vulgärt och mer rumpskämt så barnen också kan vara med!
Antal spelare: 1-5, Speltid: 60 min, Ålder: 10+
In Flamecraft, 2-5 players take on the role of Flamekeepers, gathering items, placing dragons and casting enchantments to enhance the shops of the town. Dragons are specialized (bread, meat, iron, crystal, plant and potion) and the Flamekeepers know which shops are the best home for each.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 60 min, Ålder: 10+
Good things come in threes!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 180-0 min, Ålder: 14+
UNDER THE SEA A NEW WORLD AWAITS.
Welcome to New Discoveries, the first expansion for Underwater Cities. Inside, you will discover several new components which will offer new ways to play and new strategies to explore.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 40-0 min, Ålder: 9+
In battle, there are no equals.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 60 min, Ålder: 13+
Spela Bohnanza med en liten twist till sig! Al Cabohne är för 1-2 spelare och saknar byteshandeln men innehåller istället maffiabossar som stjäl spelarnas bönor. Ladybohn för 3-5 spelare introducerar istället såväl värdefulla dambönor som förtjänstlösa barnbönor.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 45-90 min, Ålder: 13+
Over millions of years of evolution and adaptation, the flora and fauna of this unique planet have grown and developed into amazing life-forms, creating beautiful symbiotic ecosystems and diverse habitats.
Antal spelare: 2-6, Speltid: 5-30 min, Ålder: 8+
The Card Game With Ever-Changing Rules!
Antal spelare: 1, Speltid: 20-30 min, Ålder: 14+
En solo-uppföljare till Gloomhaven i ett mycket mindre format!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 30-60 min, Ålder: 12+
In the card game Race for the Galaxy, players build galactic civilizations by playing game cards in front of them that represent worlds or technical and social developments. Some worlds allow players to produce goods, which can be consumed later to gain either card draws or victory points when the appropriate technologies are available to them.