Allmänt om brädspel, kortspel och rollspel - Lords of Waterdeep

Jag köpte ett beg LoW och märkte att det fattades 1 byggnadstoken från 4 av färgerna. Har någon spelat o behövt alla 9 st?

Skrivet av: proliferate [2017-02-14 17:48:31]

Har inte varit med om att alla behövts. I regel byggs en byggnad per runda, vilket gör att en och samma person måste få bygga minst varje runda för att alla tokens ska gå åt. Eftersom alla spelare brukar vilja bygga brukar det därför sällan hända. Det finns kort som gör att man får bygga lite extra, men även med de korten i spel så brukar tokens räcka.

Skrivet av: Bolger [2017-02-17 14:09:38]

Skriv ett nytt inlägg

Du måste ha ett användarkonto vara inloggad för att kunna skriva inlägg. Har du inget användarkonto kan du enkelt skapa ett helt gratis.