Antal spelare: 2-6, Speltid: 90 min, Ålder: 12+
What is it about?
Make up your own answers to quirky and interesting questions, then try to get your opponents to believe them, along with ridiculous facts and outrageous lies that will make you laugh out loud.
Antal spelare: 2-6, Speltid: 20-60 min, Ålder: 13+
MetaZoo är ett nytt TCG baserat på kryptider och det paranormala legender runtom Nordamerika. Spelet har en unik spelmekanik som bryter den fjärde väggen, vilket innebär att spelet spelas olika beroende på din miljö. Med över 100 kryptider finns det någon favorit för alla!
Antal spelare: 2-6, Speltid: 20-60 min, Ålder: 13+
MetaZoo är ett nytt TCG baserat på kryptider och det paranormala legender runtom Nordamerika. Spelet har en unik spelmekanik som bryter den fjärde väggen, vilket innebär att spelet spelas olika beroende på din miljö. Med över 100 kryptider finns det någon favorit för alla!
Antal spelare: 2-6, Speltid: 60-0 min, Ålder: 13+
MetaZoo är ett nytt TCG baserat på kryptider och det paranormala legender runtom Nordamerika. Spelet har en unik spelmekanik som bryter den fjärde väggen, vilket innebär att spelet spelas olika beroende på din miljö. Med över 100 kryptider finns det någon favorit för alla!
Antal spelare: 2, Speltid: 30 min, Ålder: 6+
Senet is an ancient Egyptian board game similar to backgammon.
Antal spelare: 2-8, Speltid: 60 min, Ålder: 13+
More awesome miniatures from the world of sentinel comics! This pack of miniatures replaces certain minions and other minor characters from both "Sentinel Tactics: The Flame of Freedom" & "Sentinel Tactics: Uprising".
Antal spelare: 2, Speltid: 30 min, Ålder: 8+
A Japanese legend tells about the great battle between two mighty dragon armies, fought on the fog-shrouded peaks of Mount Hotaka. In Tatsu, governed by dice roll, players move their three different kinds of dragons across the round gameboard.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 25 min, Ålder: 6+
Boink, ouch! The little Magician rubs his eyes in surprise. Is there a wall here? The Magician's Apprentices curiously explore the magical labyrinth. They have an important task to solve today - the search for the magic symbols! This would be quite easy if the big magicians didn't play a prank on the children now and then. Ways remain closed as if by magic, and hidden tunnels are revealed.
Each player tries to conquer the magic labyrinth with his token and to be the first to collect 5 symbols.