Antal spelare: 1-4, Speltid: 30-120 min, Ålder: 12+
Undersök Ichabod Cranes försvinnande i ett kooperativt paranormalt äventyr!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Episka äventyr för episka hjältar i ett episkt land!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 120-180 min, Ålder: 12+
I Tales of the Arthurian Knights blir du en hjälte eller hjältinna i en berättelse om äventyr och vördnad.
Ett pack med flamboyanta, vackra och färgglada drakar för din nästa rollspelssession!
Assassin's Creed träder fram ur skuggorna och går med i Magic: The Gathering!
Assassin's Creed träder fram ur skuggorna och går med i Magic: The Gathering!
Antal spelare: 2-6, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Take command, forge alliances, and shape the destiny of six unique kingdoms as you explore a stunningly detailed world across four hand-drawn boards.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 120 min, Ålder: 12+
Choose one of the heroes and take upon this quest to defeat the power of evil and the everlasting darkness from the land of Daren.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 50-70 min, Ålder: 11+
Paint the Roses is a 2-5 player cooperative logic deduction game that automatically adapts to your skill during play.
Modern Horizons 3 brings a heaping helping of exciting new cards to Modern, one of Magic's most celebrated formats.
Modern Horizons 3 brings a heaping helping of exciting new cards to Modern, one of Magic's most celebrated formats.
Modern Horizons 3 brings a heaping helping of exciting new cards to Modern, one of Magic's most celebrated formats.
Modern Horizons 3 brings a heaping helping of exciting new cards to Modern, one of Magic's most celebrated formats.
Play booster box från Modern Horizons 3 (36 Boosters).
Play Booster från Modern Horizons 3 (14 Kort).
Vecna är tillbaka, och han vill ha hämnd...
Antal spelare: 3-6, Speltid: 180 min, Ålder: 12+
Den här resan blev precis mycket farligare...
I världens kollektiva drömmar finns de mest underbara fiktiva platserna, men även en plats som är så verklig att den lika gärna kan vara fakta...
Antal spelare: 2-4, Speltid: 20-40 min, Ålder: 9+
All the world's a stage in Unmatched: Slings & Arrows, while the Globe Theater is a battlefield.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 15-30 min, Ålder: 7+
Fun is brewing for all ages in Little Alchemists, a game of potion craft and deduction for two-to-four players. Based on the original Alchemists game released in 2014, Little Alchemists is a streamlined standalone version that’s geared toward younger players and their families.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 90 min, Ålder: 14+
Whether from the depths of the earth or the infinite cosmos, unknown terrors can appear without warning.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 90 min, Ålder: 14+
When renowned botanist Dr. Rosa Marquez receives a strange sample from the secluded and mysterious Hemlock Isle, her instincts tell her that something is amiss
Antal spelare: 1-4, Speltid: 45-180 min, Ålder: 14+
For weeks, the upcoming performance of The King in Yellow has been the talk of the town. But after researching the play’s dark history, you are convinced something foul is at work.
Imprisoned in an imaginary city among the stars, the Lord of Carcosa works to spread madness and misery among the unwitting. However, there are those who would sacrifice their very sanity to close the pathways to his nightmarish realm.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 45-90 min, Ålder: 14+
Kingdom Rush: Elemental Uprising is a fully co-operative standalone board game for 1 to 4 players that offers the ultimate tower-defense experience for the tabletop.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 90 min, Ålder: 14+
A new Quest Book containing 7 new adventures that must be played in sequence with rules for variable Body Points, Chaos Sorcerer Spells (Mind Lock, Dominate and Mind Blast) and new dungeon features.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: 12+
Det populära äventyrsspelets femte upplaga!
Antal spelare: 1, Speltid: 20-30 min, Ålder: 14+
En solo-uppföljare till Gloomhaven i ett mycket mindre format!
Gamla motsättningar mellan släkten i Svartbergen vaknar till liv. Det storslagna dvärgriket Boros portar stängs. Inga nyheter kommer därifrån på flera månader. När det står klart att de annars så noggranna dvärgarna lämnat portarna obevakade börjar man ana oråd. Vad är det som hänt i dvärgriket, och varför får man ingen kontakt med dem? Rollpersonerna måste företa sig en resa till dvärgarnas rike för att utröna vad som står på.
38 nya monster och varelser med avstamp i nordisk mytologi
19 korta äventyr och äventyrsplatser
17 kartor över äventyrsplatser
11 nya vanliga djur