Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Två sammanlänkade berättelser tar spelarna tillbaka i tiden och hundratals år in i framtiden i en spännande ny expansion för Aeon's End!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60-0 min, Ålder: 14+
This expansion features two mages, one nemesis, and several new player cards and treasures.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
The extinction of Gravehold wanes ever nearer as The Nameless gather their most powerful legions. Not even the dreams of those who have endured are a refuge any longer. What terrors loom in the heart of the great nothing some call The Outer Dark?
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Återvänd till Aeon's End och grundandet av Gravehold...
Antal spelare: 1-4, Speltid: 45-60 min, Ålder: 8+
Aetherspire is a cooperative 3D tile placement and tower defense game for 1-4 players. Build elemental spires and defend the realm in this stunning 3D strategy game!
Antal spelare: 1-5, Speltid: 200-0 min, Ålder: 14+
Diverse factions, each with unique characteristics, populate this world of varying terrain. Here, you compete to construct buildings and merge them into grand cities. Age of Innovation allows you to create new combinations of Factions, Homelands, and Abilities so that each game plays out in different ways.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60-120 min, Ålder: 10+
Agemonia är ett helt kooperativt brädspel med utmanande, moraliska val i en expansiv berättelse för 1-4 spelare.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 120 min, Ålder: 13+
Som studerande på alkemistskola behöver spelarna bevisa sina kunskaper genom att blanda olika ingredienser med varandra och använda uteslutningsmetoden för att ta reda på dess alkemiska uppbyggnad! Lägg fram dina teorier och få stipendier för ditt arbete, men se till att hålla vad du lovar - för det mesta åtminstone - så att ditt rykte inte förstörs alldeles!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 120 min, Ålder: 14+
Alchemists: The King's Golem, an expansion to Alchemists, brings you a new logic puzzle with new rewards and consequences. Can you figure out how to animate a golem? And equally important, can you convince the king you are making progress?
Antal spelare: 2-4, Speltid: 45-90 min, Ålder: 10+
Altay: Dawn of Civilization is an original blend of deck-building, civilization development, and area expansion. Players control one of four factions, each represented by a starting deck with unique cards and with subtle differences in the number of "basic" cards.
Antal spelare: 2-4, Speltid: 10-40 min, Ålder: 13+
Spela som en hjälte, välj en faktion och led expeditioner in i det okända i Altered TCG!
Antal spelare: ?, Speltid: ?, Ålder: 13+
Embark on an extraordinary journey through the sky!
Antal spelare: ?, Speltid: ?, Ålder: 13+
Embark on an extraordinary journey through the sky!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 30-45 min, Ålder: 7+
Försvara staden Rietburg mot angrepp i detta familjeäventyr! Upp till fyra spelare och tillika hjältar inleder sin egen saga om stordåd med att hitta ett par bortsprungna vargvalpar, men behöver också hela tiden tänka på det annalkande stora hotet i form av angripande monster och en stor drake. Flytta era karaktärer på bästa möjliga vis för att ta hand om de anstormande monstren, samtidigt som ni också lyckas lösa de olika uppgifterna som kommer i er väg under äventyrets gång!
Antal spelare: 2-4, Speltid: 30-45 min, Ålder: 7+
Det farliga monstret "Shadow Wardrak" skapar oro i Andors riken, och ni är dem enda som kan stoppa den!
Antal spelare: 1-4, Speltid: 120-0 min, Ålder: 14+
Welcome to the world of the unseen!
Armies of angels and demons clash in an epic battle over a human soul. While the forces of heaven try to influence for good, the demonic fallen angels strive to draw the soul into darkness and despair.
Hindra den onda Doktor Krankensteen som hundar och katter i ett rollspelsäventyr utan dess like!
Antal spelare: 2-5, Speltid: 20-40 min, Ålder: 8+
Under the intrusion of dark magic, the animals have become extinct in Crystal Forest. We mages gather the Magic Stones of the forest and resist the darkness to revive magical animals.
Antal spelare: 2-5, Speltid: 90 min, Ålder: 14+
In Ankh: Gods of Egypt, players take on the role one of the gods of ancient Egypt. They will compete against one-another for followers. They’ll do this by dedicating monuments to their worship, recruiting great monsters from Egyptian lore to show their power, divide the desert with camel caravan trade routes, and fight one-another for the love of the people. In the end, only one will remain as the one true god of the land.
Antal spelare: 1-4, Speltid: 60 min, Ålder: 14+
Aquatica is a deep, but easy to learn family engine builder about underwater kingdoms.
Antal spelare: 1-5, Speltid: ?, Ålder: 14+
The expansion Aquatica: Cold Waters consists of several modules. It includes all necessary components for the fifth player, which can be used with the basic game, but also brings new type of locations, new cards of Ocean’s creatures, and alternative mechanic, replacing the goal-track in the basic game.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 50 min, Ålder: 12+
Tävla om att bli den mäktigaste havskungen med helt nya spelmekaniker.
Antal spelare: 1-5, Speltid: 90-120 min, Ålder: 14+
Bli en skyddsande och vägled dina bybor att läka och odla landskapet omkring dem i ett vackert worker-placement spel.
Antal spelare: 2-6, Speltid: 15 min, Ålder: 14+
Kliv in i den kusliga staden Arkham, i en skrämmande twist på det klassiska kortspelet.
Antal spelare: 1-2, Speltid: 120-0 min, Ålder: 14+
As the next chapter of your evolving story, A Light in the Fog expands your adventures in Innsmouth with Arkham Horror: The Card Game, picking up right where your frantic car chase left off at the end of Horror in High Gear, and promising new revelations as you push deeper into the heart of the tangled conspiracy that surrounds Innsmouth
Antal spelare: 1-2, Speltid: 120-0 min, Ålder: 14+
A Thousand Shapes of Horror is Scenario 2–B of “The Web of Dreams” campaign. This scenario can be played on its own in Standalone Mode or combined with the other expansions in The Dream-Eaters cycle to form either a larger four-part or eight-part campaign. Inspired by H. P. Lovecraft’s classic short story “The Unnamable,” this adventure takes you to the most haunted corners of Arkham, where the veil between realm is drawn thin and even the most rational mind may be forced to confront the possibility of a world beyond the one we know. Do you have the composure to hold onto your sanity and save your friends, or will ineffable terrors tear your mind apart?