Antal spelare: 1, Speltid: ?, Ålder: ?
A solo play Call of Cthulhu mini campaign.
Gallery of Souls is a stand alone scenario for KULT: Divinity Lost. It takes place in 1951 Los Angeles.
Together Unto Death is a stand alone scenario for KULT: Divinity Lost. The players take the role of two Enwildened Gods who have fallen for the lure of Elysium and are trapped in the machinery of death.
A set of 10 engraved Base Dice, designed specifically for the ALIEN Roleplaying Game. These 16 mm special dice are designed to support the game mechanics but can be used as normal six-sided dice as well.
A set of 10 engraved Stress Dice, designed specifically for the ALIEN Roleplaying Game. These 16 mm special dice are designed to support the game mechanics but can be used as normal six-sided dice as well.
Kampanjpaketet innehåller material som spelledaren kan visa för spelarna för att ge extra inlevelse i kampanjen Sylfens vrede: Genom vind och glas & Ur stoft och sot.
Hjältarnas tid är ett fantasyrollspel som öppnar porten till fantastiska äventyr. Du tar rollen av en hjälte som försöker nå ära och berömmelse genom att överkomma faror, besegra fiender, och finna skatter. Tillsammans med dina vänner skapar du berättelsen och äventyret. Denna bok är en reviderad och uppdaterad utgåva med samma innehåll som boxen.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: 15+
Kutulu är ett mysteriefokuserat regelsystem för lovecraftskt rollspel i 1920- och 30-tal. Det är ämnat som ett alternativ till existerande spel i samma genre.
Häfte 9: Underjorden, ett 20-sidigt häfte med äventyrsidéer, tabeller för slumpmässiga möten och nya varelser.
Berättarens skärm: en skärm för Sagoberättaren, med en stämningsfull bild på ena sidan och viktiga tabeller och listor som underlättar spelandet på den andra.
20 st nydesignade rollformulär till spelarna
Tärningsset för Vampire: The Masquerade 5th edition.
Dimmor & Borgar - Rollspelet är ett svenskt bordsrollspel av den gamla skolan som utspelar sig i en lågmäld och nordiskinspirerad lågfantasyvärld. En värld med få hjältar men stora utmaningar. Regelmotorn är en förenklad och en självständig bearbetning av reglerna i världens mest kända rollspel. Passar både nybörjare och mer erfarna rollspelare.
Spelledarskärm till Drakar och Demoner (2023).
38 nya monster och varelser med avstamp i nordisk mytologi
19 korta äventyr och äventyrsplatser
17 kartor över äventyrsplatser
11 nya vanliga djur
Lönnmördare är den andra delen i en serie handböcker som låter dig spela karaktärer på lagens skuggsida. häftet hittar du förslag på olika arketyper du kan använda för dina rollpersoner, sex nya yrken, och mycket mer!
Innehåller resurser till Drakar och Demoner: Äventyr i Tjuvstaden.
Tjuvar är den första delen i en serie handböcker som låter dig spela karaktärer på lagens skuggsida.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Upptäck Stormwreck öns hemligheter och kom igång med ett av världens största rollspel.
Mellan tid och ljus är ett äventyr som introducerar spelarna till Eons värld Mundana, mer specifikt landet Asharien med dess otämjda vildmark, myllrande städer och många hemligheter.
Nu kan du bli hjälten!
Baserat på den oerhört populära och bästsäljande bokserien Handbok för Superhjältar! Skapat av Elosos Daniel Lehto ihop med Elias och Agnes Våhlund.
Detta är samma version som den vanliga förutom omslaget samt att denna är numrerad och signerad.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: 12+
Vågar du vandra på Hjältarnas väg?
I Hjältarnas väg ligger fokus på rollpersonen, med fler möjligheter när rollpersonen skapas och med utveckling bortom färdighetsvärdena.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: 12+
Sorgeveden är en matig kampanjbakgrundsbok till Hjältarnas tid, skriven av rollspelslegenden Anders Blixt. I bokens 92 sidor hittar du folkslag, äventyr, hemligheter och mängder med resurser för att berika din kampanj i Hjältarnas tid.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Ett paket med kartor på såväl stridszoner som Pearl River Delta och världen.
Hoppingen Kumpel är Sagospelet Äventyrs första gosedjur.
Höjd: Ca 14 cm.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Ordningen i metropolen Elemin är hotad. På ytan är allt fortfarande lugnt men under gatorna, i fattigkvarterens dunkla gränder och bakom lyckta dörrar samlas mystiska sekter och övernaturliga väsen. Stadsvakten får in så många vittnesmål om märkliga, »magiska« fenomen att de inte längre kan bortses från. Urkrafternas tjänare blir allt djärvare. Det är en förändringens tid och allt det som Maharadjan och byråkraterna i det akademiska Vävargillet byggt upp riskerar att raseras.
Utforska det myllrande Krilloan, utmana Kopparhavets faror och avslöja sirenernas hemlighet. Sirenens klagan är kampanj, en världsmodul och en regelexpansion i ett!