Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Apgudens tempel är ett platsbaserat äventyr som lämpar sig för 4-6 rollpersoner av rang 2-4. Äventyret är skrivet för Svärd & Svartkonst, men kan spelas med valfri OSR-klon.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Döden kommer på snabba vingar till den som
stör den Svarte Faraonens gravvalv!
Grimoire ar ett nytt magasin för Svärd & Svartkonst och andra rollspel av den gamla skolan. I varje nummer finner du nytt spelmaterial och minst ett äventyr.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Grimoire är ett nytt magasin för Svärd & Svartkonst och andra rollspel av den gamla skolan. I varje nummer finner du nytt spelmaterial och minst ett äventyr.
Grimoire är ett magasin för Svärd & Svartkonst och andra rollspel av den gamla skolan. Varje nummer innehåller nytt spelmaterial och minst ett äventyr.
Grimoire är ett magasin för Svärd & Svartkonst och andra rollspel av den gamla skolan. Varje nummer innehåller nytt spelmaterial och minst ett äventyr.
Månens Krigsherrar är en serie häften som låter spelarna utforska månen, en ur åldrig och döende värld av dekadenta stadsstater och vilda ödemarker hemsökta av sällsamma väsen från djuprymdens mörker. En värld av strålpistoler, svärd och svartkonst.
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Ångande Djungler! Uråldriga Ruiner! Utomjordiska Mysterier!
För den spelgrupp som trivs i Drottning Korinthias huvudstad eller som vill ha full koll på Ambrias ädla ätter är denna dubbelsidiga A2-karta ett absolut måste!
The One Ring Starter Set contains all you need to take your first step into Middle-earth and experience the adventures Hobbits get up to. With streamlined rules and ready made characters, it is easy to quickly sit down and actually play the game.
A supplement for playing Characters in the Rogue or Ranger class.
Lämna civilisationen bakom er och bege er till det ändlösa Farwood!
Antal spelare: 2-6, Speltid: ?, Ålder: ?
Ordningen i metropolen Elemin är hotad. På ytan är allt fortfarande lugnt men under gatorna, i fattigkvarterens dunkla gränder och bakom lyckta dörrar samlas mystiska sekter och övernaturliga väsen. Stadsvakten får in så många vittnesmål om märkliga, »magiska« fenomen att de inte längre kan bortses från. Urkrafternas tjänare blir allt djärvare. Det är en förändringens tid och allt det som Maharadjan och byråkraterna i det akademiska Vävargillet byggt upp riskerar att raseras.